Het starttarief voor een bezoek bij u op locatie van 1 tot 30 minuten bedraagt € 30,-. Indien er meer tijd nodig is wordt er € 15,00 per 15 minuten gerekend.
Dit bedrag wordt in rekening gebracht wanneer u gebruik maakt van onze diensten, waarvoor wij geen vaste prijzen hanteren.
Binnen dit pakket controleren we uw hardware, instellingen en beveiligingsprogramma’s en checken we uw systeem op virussen, spyware, malware en adware. We optimaliseren het opstartproces en verwijderen overbodige bestanden. Daarnaast geven we u een deskundig advies over eventuele verbeteringen en upgrades voor uw systeem. Hierna kunt u weer met een fris systeem aan de slag!
Binnen dit pakket maken we uw pc of laptop bij u thuis gebruiksklaar. We installeren uw randapparatuur en doorlopen voor u het activatie/registratie proces.
Daarbij stellen we uw internet en email gegevens in (bestaande internetverbinding moet aanwezig zijn).
Tevens kopiëren we voor u uw data van de oude naar de nieuwe pc/notebook.
Voor het installeren van overige software berekenen wij € 10,- per pakket. Het kopiëren van uw data is tot een maximum van 100Gb, daarboven bedragen de kosten € 20,- per 500Gb.
Het starttarief voor een bezoek bij u op locatie van 1 tot 30 minuten bedraagt € 37,50. Indien er meer tijd nodig is wordt er € 37,50 per 30 minuten gerekend.
Dit bedrag wordt in rekening gebracht wanneer u gebruik maakt van onze diensten, waarvoor wij geen vaste prijzen hanteren.